louis vuitton
TALK OF TOWN

Louis Vuitton i nyt samarbejde med UNICEF

Det franske modehus Louis Vuitton har indgået i et unikt samarbejde med den humanitære organisation UNICEF. I løbet af 2016 vil du kunne købe et smukt vedhæng, som også fås som armbånd, og samtidig støtte UNICEFs arbejde for at hjælpe børn i nød

Louis Vuitton har netop indgået i et partnerskab med UNICEF for at støtte organisationens store arbejde for at hjælpe børn, som er udsat for konflikter, sygdomme og naturkatastrofer. 

Fra den 13. januar vil et særligt designet armbånd, The Silver Lockit (hængelås i sølv) være at finde i Louis Vuitton butikker verden over. Hver gang der sælges et The Silver Lockit vedhæng eller armbånd doneres $200 til UNICEF.

The Silver Lockit er inspireret af den dirkefri tromlelås, der blev opfundet af Georges Vuitton i 1890, for at sikre kundernes mest værdifulde ejendele. Den er et symbol på beskyttelse og forsegler desuden ens løfte om at hjælpe børn i stor nød.

LÆS OGSÅ: Ny Louis Vuitton-udstilling i byernes by

I forlængelse af lanceringen af The Silver Lockit introducerer Louis Vuitton en digital kampagne kaldet #MAKEAPROMISE, der skal skabe opmærksomhed og midler over hele verden. Kampagnen lanceres ved det sjette UNICEF BALL i Los Angeles, der finder sted den 12. januar 2016.

Kampagnen har til formål, at opfordre så mange mennesker som muligt til at gå sammen med Louis Vuitton i løftet om at hjælpe børn i stor nød. Personer verden over vil forsegle deres løfte med et ’pinky promise’, og invitere folk til at gøre dem følgeskab. Lillefingerløftet (The pinky promise) er en sammenfletning af to personers lillefingre, der betyder at et løfte er forseglet.

Du kan købe The Silver Lockit online HER fra den 13. januar. Du kan også dele dit eget Pinky Promise under hashtagget #MAKEAPROMISE