Hos Aller Bolig udgiver vi Danmarks andenstørste boligmagasin, Mad & Bolig, men producerer også magasinet Antik & Auktion, ligesom vi leverer boligstof til bl.a. Femina, Søndag og vores website Mainlifestyle.dk.
Hos os får du derfor forståelse for indholdsproduktion af livsstilsstof fra idé til en færdig historie, der kan leve på både print og web, og mulighed for at prøve kræfter med SoMe, SEO og digital redigering. Vores arbejde på tværs af udgivelser gør dig stærk i brand-DNA og i at vinkle til specifikke målgrupper og platforme.
Interesseret i praktikmesse og åbent hus? Kom direkte til info her
VI:
DU:
Har du uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefredaktør for Aller Bolig og praktikantvejleder Cecilie Møller Rasmussen på tlf. 3163 8331, mail: [email protected].
Praktikmesse onsdag d. 22/10 + Virtuelt åbent hus uge 44
Onsdag i uge 43 mellem 9 og 15 + hele uge 44 mellem 9 og 15 sidder vi klar på Teams eller Skype til at møde jer!
Her vil vores chefredaktør og praktikantvejleder Cecilie Møller Rasmussen fortælle meget mere om Aller Bolig som praktiksted og svare på alle jeres spørgsmål. Udover en onlinesamtale med Cecilie vil der også være mulighed for at møde vores nuværende praktikant Karoline Iversen, som kan give et indblik i dagligdagen som praktikant hos os, samt vores digitale journalist Charlotte Kobberøe Fink, der kan fortælle mere om, hvordan vi får vores boligstof til at leve på nettet.
Tilmelding: Både til praktikmesse og virtuelt åbent hus skal der bookes tid ved at skrive til Cecilie Møller Rasmussen på tlf. 3163 8331 eller mail: [email protected]. Skriv også, hvis du har har lyst til en onlinesnak med Karoline Iversen og/eller Charlotte Kobberøe Fink.
Vi håber, vi ses!
Aller Bolig er en del af Aller Media, der tilbyder attraktive ansættelsesforhold såsom en god kantine og en række sundheds- og træningstilbud for vores cirka 600 ansatte i Danmark.
Vi er et moderne og innovativt mediehus, der hver måned leverer indhold og underholdning til læsere og brugere i hele Norden. I Danmark alene har vi en markedsandel på ugeblade på 71 % og ca. 800.000 magasinlæsere. I alt læser 2,2 millioner danskere med hver måned i en af vores titler og 2,1 millioner bruger et af vores digitale universer. Hver eneste måned er vi i kontakt med 1,5 millioner kvinder på print og 1,4 millioner digitalt